Pootie Tang
Adapted from a comedy sketch on HBO's "The Chris Rock Show," Pootie Tang is the ultimate super hero. A cool walking, smooth talking ladies man, Pootie is a hero and a role model to all the children. Everybody looks up to Pootie except for the evil Dick Lecter, CEO of Lecter Corp, the company that makes cigarettes, alcohol and fast food. Can Pootie's cool determination and strength prevail over the evil Dick Lecter and his crew?