Popular Theory
12-year-old Erwin is a genius, far smarter than any of her high school classmates. But Erwin's genius has come at a price: isolation. She doesn’t have any friends and even her sister thinks she’s a social leper. Determined to win the State Science Fair, she teams up with classmate Winston, a fellow outcast and chemistry guru, to create a popularity chemical which they add into sticks of chewing gum.