Post Malone: Runaway
In September 2019, one of the most important artists of his generation embarked on a 37-date tour in North America. Filmed just before Covid-19 ground the world to a halt, the film reveals exclusive and unforgettable backstage access, live performances, intimate interviews and peels back the curtain of Post Malone’s world, taking viewers into the heart of this legendary tour.