Primal Instinct
A police lieutenant in Cayenne, the capital of his native Guyana, Teva Royer likes to rely on his instincts to shed light on the murky areas of the cases he investigates. One day, he is called to Nantes to investigate the suspicious death of a wealthy businessman's daughter, whose body has just been found.