Primos
When Diego (Quim Gutiérrez) is abandoned by his girlfriend (Nuria Gago) a day before their wedding, he decides to go with his two cousins to the village where they used to go on vacation when they were children to recuperate Diego's first love: Martina (Inma Cuesta). There, Diego, his cousin Julian (Raúl Arévalo) and his cousin José Miguel (Adrian Lastra) will face again their past and some people who took part on it, such as the irreconciliable "El Bachi" (Antonio de la Torre)and his daughter Clara (Clara Lago).