Princess Principal Crown Handler Chapter 2
After an attempt on King Richard's life, assassins target Princess Mary, the next in line to the throne. Team White Pigeon must protect her while locating deadly Cavorite bombs — a tough feat when Ange is Princess Mary's sister in disguise.