Prodigieuses
Claire and Jeanne are twin sisters, united by the same passion: the piano. Coached by their father, both of them join a prestigious music university run by the intractable Professor Klaus Lenhardt. But Claire and Jeanne soon discover they are suffering from a serious illness and are slowly losing the use of their hands.