Project A Part II
After defeating the evil Pirate Lo on the high seas, Dragon is assigned to lead the local police force. But he soon discovers that police corruption is running wild right under his nose. When he's framed for a jewelry robbery, Dragon Mao must fight to clear his name while battling with a group of spies, pirates, and revolutionaries who want to see him go down hard.