PSYCHO-PASS: Sinners of the System Case.3 Onshuu no Kanata ni
Following the incident in the Southeast Asia Union in 2116, Shinya Kogami resumes his vagrant journey. In a small South Asian nation, Kogami rescues a bus of refugees under attack by armed guerrilla forces. Among the refugees is a young lady by the name of Tenzin, who begs Kogami to teach her how to retaliate against the enemy.