Puffins: Shorts Collection 1
Enjoy this extraordinary collection of animated short films featuring the lovable characters from Puffins. The Shorts Collection 1 includes 4 amazing episodes: The Puffin Egg, Horror Night, Flight Race, Hockey game. The puffin egg: The four Puffins discover that Leopold and Bertha have a Puffin Egg. Fearing that the two otters want to eat it, they steal it and bring it to the mysterious Johnny Puff, seeking his help. Will the Puffins be able to save the egg? Horror night: A storm is raging and the Puffins gather in the Clubhouse for a night of horror movies. Didi plays scary pranks on the others, but who will have the last laugh? Flight race: It's a beautiful sunny day in the Tundra and the Puffins compete in a series of flying competitions. No matter how hard she tries, though, Pie can't win, not even by cheating. Will Pie be able to assert herself? Hockey game: The Puffins engage in a series of two-on-two Hockey games. Tic is continually distracted and whoever is paired with him always loses... or does he?