Pumpkin Spiced Musical
A musical comedy about an eternally optimistic advertising pitch man who attempts to save his failing ad agency. Capitalizing on the seasonal pumpkin spice craze, he comes up with a scheme to market and sell a unique pumpkin spice-scented product.