Puppet Shark
An all-puppet cast! When two boys venture into the nearby woods on a lakeside camping trip, they soon realize they have entered the territory of a rare lake shark with possibly supernatural properties. Hippies, marshmallows, independent film crews, dentists and mermaids - no one is safe from the wrath of the PUPPET SHARK!