Purge of Kingdoms: The Unauthorized Game of Thrones Parody
In a parody of "Game of Thrones," nobles from the Eight Kingdoms gather for Purge Fest 3000 to try and put an end to their violent conflicts, while members of the Fat King's own family conspire to overthrow him.