Purl
An earnest ball of yarn named Purl gets a job at a fast-paced, high energy, male centric start-up. Things start to unravel as she tries to fit in with this close knit group. Purl must ask herself how far is she willing to go to get the acceptance she yearns for and in the end is it worth it?