R. Strauss - The Woman without Shadow
Die Frau ohne Schatten is a spectacular and opulent dramatic tour de force, radiantly evoking the contrasts between the spirit world and human existence. Featuring the orchestra & choir of the Mariinsky Theatre. Opera.