Radioactive Forest - 10 Years After
Ten years after the nuclear disaster at Fukushima Daiichi Power Plant following the 3.11 megaquake and megatsunami, the once beautiful ‘satoyama’ landscape is now replaced by haphazardly spreading wilderness. The most conspicuous change may be in the local ecosystem.