Raggedy Man
Sissy Spacek stars in this bittersweet drama about a young mother, her two sons and the mysterious benefactor who touches them all. Frustrated by her dead-end job as a telephone operator and divorced from her drunken second husband (Sam Shepard), Nita finds comfort and understanding in the arms of a passing sailor (Eric Roberts). When he leaves, Nita resolves to pick up her boys and start a new life. But first she must confront backstabbing townspeople and the violent Triplett brothers (William Sanderson and Tracey Walker) in this suspense-tinged story of being scared, being alone, being in love and being strong enough to face the truth.