Raising Helen
Academy Award(R) nominee Kate Hudson lights up the screen with John Corbett in this hit romantic comedy from the director of THE PRINCESS DIARIES and PRETTY WOMAN! Helen Harris (Hudson) has a glamorous, big-city life ... working for one of New York's hottest modelling agencies. But suddenly her free-spirited life gets turned upside down when she must chose between the life she's always loved ... and the new loves of her life! Also starring Joan Cusack, RAISING HELEN is a laugh-filled treat you're sure to fall in love with!