Rammstein - Live in Paris
Rammstein: Paris is the fourth live album by German band Rammstein. It was released as an album on May 19, 2017. For the film, concerts on March 6 and 7, 2012 in Paris, France were filmed. The scenes were edited together with scenes shot during rehearsals for the tour. Each show was filmed in front of over 17,000 people each night.