Rapidly Evolving Human with Spencer Wells
Renowned geneticist and author Spencer Wells reveals how changes in our genetic code have fueled major changes in our appearance and capabilities over time, and why scientists believe we're continuing to rapidly evolve today. By understanding these changes, we are better prepared for the future.