Razors
Ruth Walker, a young writer, believes she has discovered the knives used by Jack the Ripper. Attending an intensive writing workshop with five other students, in a crumbling Victorian building, she is challenged to write the ultimate horror movie by enigmatic screenwriting guru, Professor Richard Wise. But what are his motives? What secrets are hidden inside the ancient building? Ruth has been told that the box of knives must never been opened, but it goes missing and the Ripper comes to life behind the building's crumbling walls. As the screenwriters are haunted by the ghost of a Victorian girl, it seems each has a connection to the original murder mystery.