Re-BORN
A range of superpowered plot lines are on display in this collection: In "Today's Superpower," so-called superpowered individuals Ji Woo (Lee Yoo Mi), Min Sung (Song Duk Ho), and Ha Jin (Kim Min Ho), all find themselves at the police station at the same time – and none of them can use their powers anymore. "1+1" features Ji Cheon (Kim Min Seok), who suddenly encounters his doppelgänger in his room and uses him as a decoy to sneak out. In "Jang A and Chi Cheong," Jang A (Jin Goo) and Chi Cheong (Eum Moon Suk) gain superpowers that last one hour after drinking something strange, and use their newfound abilities to steal its secret recipe. The final story, "LOVE SICK," sees former zombie Seung Beom (Jang Yoo Sang) proposing to his girlfriend, Ji Yoon (Gong Seung Yeon), who brought him back to life – only to learn that she had killed his zombie parents.