Ready to Die: The Making of a Classic Ready to Die: The Making of a Classic
Twenty-five years ago, The Notorious B.I.G.’s debut album, Ready to Die, propelled the Brooklyn rapper to immediate stardom. The album’s producers and some of Biggie’s associates reflect on the legacy of the release that put Bad Boy Records on the map, and the impact that its singles, including “Juicy” and “Big Poppa,” still have on culture today.