Redwood Massacre: Annihilation
A stranger obsessed with the unsolved Redwood murders, convinces a group of bereaved family members to venture into the wilderness in hope of proving the existence of the infamous killer. Their quest for truth sees a sinister turn of events, as the hunters become the hunted. A blood-soaked fight for survival ensues when they find that the tales told of the axe-wielding manic is very real.