Reign of the Supermen
After Superman is put to rest, following his battle with Doomsday, his body is stolen from its tomb. As authorities investigate, new and completely different Supermen start appearing on the scene, making everyone wonder if Superman has been reincarnated, and if so, which of the new Supermen is the real Man-of-Steel?