R.E.M. - Live in Dublin 2005
Bands don't come much bigger than R.E.M. With a career spanning three decades and featuring critically acclaimed releases Automatic For The People, Monster and Accelerate, the band have been pivotal in the creation and development of the alternative rock genre. This live performance captures singer Michael Stipe, guitarist Peter Buck, and bassist Mike Mills doing what they do best at a dynami...