Reno 911! The Hunt for QAnon
High Seas, hijinks, and the Hunt for QAnon! The Reno Sheriff’s Department has been ordered to serve court papers to the mysterious head of QAnon, “Q”. They’re going deep undercover on Q’s Booze Cruise. (Mostly just to go on a free cruise!)