Repeat Performance
Music was his refuge. Then the music stopped. After being abandoned by his mother and losing his father to suicide, 17-year-old Sean Purchase is about to hit bottom. When a fatal accident takes the life of another, Sean goes on the run from a shattered family, a back-stabbing friend, the law, and even his greatest hope. Filmed on location in New Zealand with special music by Michael W. Smith.