Repulsion
Considered one of the most frightening films ever made, Roman Polanski's "Repulsion" stars Catherine Deneuve as a Belgian manicurist working in Paris and living in an apartment with her sister. Simultaneously repulsed and attracted to the idea of sex, Deneuve slowly becomes more and more unhinged.