Resident Advisor
After their overenthusiastic RA is imprisoned in Mexico, a group of college freshmen are plunged into their first semester under a renegade Resident Advisor, Dean "The Dean" Slater. The boys battle viral video stigma, psychotic girlfriends, and hangovers on their way to creating a more analogue college experience.