Retribution
Matt Turner (Liam Neeson) is a successful Berlin based American businessman juggling a booming financial career with family responsibility. Driving his kids to school one morning, Matt receives a phone call from a mysterious voice: there's a bomb under his seat that will detonate unless he completes a specific series of tasks, and fast. Trapped in their car in a high-speed chase across the city, Matt must follow the stranger's increasingly dangerous instructions in a race against time to protect his family and solve the mystery that plays out over the course of one day. This immersive ticking clock thriller from the producers of NON-STOP and THE COMMUTER straps audiences in for a high-octane ride of redemption and revenge.