Revenge of the Boarding School Dropouts
Max and Eddie are stoner snowboarders living the life of rock stars. But all the photoshoots, video stardom, and parties are threatening the will of their snowboarding team. Their nemesis Kingsley Brown (Tom Green) and his sidekick Spinks attempt to throw a wrench into the works for Max & Eddie's riders, but this time they have even more tricks up their sleeves.