Revenge of the Nerds II: Nerds in Paradise
In this follow-up to Revenge of the Nerds, the nerdy frat boys from Lambda Lambda Lambda go to Ft. Lauderdale to a national frat conference where they again must outwit the thick-tongued jock frat-boys from their rival frat, the Alphas. At the same time, they attempt to hone their witty conversational skills with pretty girls. All the gang is back, including Louis (Robert Carradine), Booger (Curtis Armstrong), Lamar (Larry B. Scott), Poindexter (Timothy Busfield) and Gilbert (Anthony Edwards).