Los millones de Ruibarbo
An eccentric millionaire bequeaths his fortune—and his baseball team—to his pet cat, throwing the team’s publicist (Ray Milland) a curveball. When he convinces the players that Rhubarb is the key to their success, the game is on in this screwball comedy for the entire family.