Rigged: The Voter Suppression Playbook
Narrated by Jeffrey Wright, Rigged chronicles how our right to vote is being undercut by a decade of dirty tricks – including the partisan use of gerrymandering and voter purges, and the gutting of the Voting Rights Act by the Supreme Court. The film captures real-time voter purges in North Carolina and voter intimidation in Texas.