Rio: Unlimited
Rio talks primarily about love, - polyamory, in the broadest sense of the word. Without barriers or prejudices, Rio brings the story of a love triangle between Ricardo, Isabel and Olivia, three middle-class young people who live in a post-modern family configuration. They share not only the space where they live, but also their fears, anxieties, needs, desires and feelings.