Rise & Shine - The Nyjah Huston Video
Element presents "Rise & Shine" - The Nyjah Huston video, an iTunes exclusive starring Nyjah Huston. In 2011 Nyjah 3-peat'd at Street League, won X-Games gold, and became The Berrics Battle Commander. Now he's out now to prove his talents where they matter most; in the streets.