Risk Factor
Alex a successful NYC fashion photographer with a past, a former CIA operative specializing in surveillance work, is lured back into the game by a beautiful, mysterious woman, who just happens to be in partnership with a major arms dealer. Former CIA partner, Rick is hot on the trail of the arms dealers and when Alex is confronted with the truth, realizes he's being implicated in their schemes.