Rites of Spring
A group of kidnappers abduct the daughter of a wealthy socialite and hide out in an abandoned school in the middle of the woods. But feelings of guilt soon overtake the kidnappers, dividing the group and putting their entire plan in jeopardy. The evening further spirals out of control when their poorly chosen hideout becomes a hunting ground for a mysterious creature that requires springtime ritualistic sacrifices.