Road to Mars
Emilia (Tessa Ia) and her best friend Violeta (Camila Sodi) embark on the journey of their lives. An unexpected encounter with a strange subject (Luis Gerardo Méndez), who claims to be from another planet, will put them to the test, making them doubt everything they believed true. On this trip you will discover the true meaning of love and friendship.