Robin Hood Robin Hood
A long time ago, in a faraway land, this legend tells an extraordinary tale of courage and friendship.... Get ready for swashbuckling adventure, unforgettable characters, memorable music, and lots of laughs in Disney's ROBIN HOOD. Heroic Robin Hood -- along with his trusted companion Little John and his devoted band of merry men -- conjures up one famously funny and daring deed after another to outfox greedy Prince John and bring happiness to the residents of Sherwood Forest.