Robot Dreams
DOG lives in Manhattan and he's tired of being alone. One day he decides to build himself a robot, a companion. Their friendship blossoms, until they become inseparable, to the rhythm of 80's NYC. One summer night, DOG, with great sadness, is forced to abandon ROBOT at the beach. Will they ever meet again?