Rocket Perelman
The gimmicks in the fashion industry got on Jen's nerves (Liv Lisa Fries). So she goes on the road looking for new horizons and ends up at the "Rocket Perelman", a commune in the Brandenburg sand box, where a different way of life is preached by Tobias (Tobias Lehmann): live free, be creative and follow your instincts.