Rodeo
The hot-tempered and fiercely independent Julia (newcomer Julie Ledru) is a gearhead with a talent for scamming used motorbikes from men who underestimate her vehicle knowledge. Her obsession with the high-octane world of urban "rodeos" — illegal gatherings where riders show off their bikes and impress each other with daring stunts — sparks a chance meeting with a volatile clique of ultra-masculine riders. As Julia performs her cons on the gang's behalf and runs errands for their incarcerated ring leader, Domino, she finds a surprising connection with Domino’s cloistered wife, Ophélie (Antonia Buresi). But as the ultimate heist comes down the pike, a risky move puts a target on her back and Julia is no longer sure who she can trust.