Romeo 3000
In the year 3000, a nuclear war has devastated civilization. Romeo, the last Montague and a cyborg, seeks love and also revenge against the House of Capulet, who thinks they've destroyed his whole family. But this is not just a love story-it's a fight for the survival of all humanity.