Rotting in the Sun
After encountering social media celebrity Jordan Firstman at a gay nudist beach, Sebastián Silva reluctantly agrees to direct his new project. But when Sebastián goes missing, Jordan embarks on a wild, quasi-detective journey through Mexico City.