Roy Ayers - Plays AVO Session
Jazz Funk at its finest! In his 40-plus years as a vibraphonist, he has produced a string of soul and funk classics, like ‘We Live In Brooklyn Baby’ and ‘Everybody Loves the Sunshine’, which have arguably made him the second-most sampled musician in hip-hop, after James Brown. Joined by Mark Adams (Keys), Ray Gaskins (Saxophone), Donald Nicks (Bass), Troy Miller (Drums), John Pressley...