Runner
After her boyfriend has a psychotic episode and disappears, Maria embarks on a frantic 24-hour odyssey through the streets of Vilnius. Maria's boyfriend Vytas, a brilliant PhD student, had previously been hospitalized for bipolar disorder. After a violent outburst, he goes missing.