Running with the Devil Running with the Devil
When a cocaine shipment is compromised, a Cartel's Boss orders his most trusted man and master drug trafficker, on a dangerous journey to audit the company's supply chain. We follow the cocaine from its origins in the treacherous jungles of Colombia on its long journey north, as they try to protect their valuable goods and the DEA try to thwart their operations.