Saheb
Malhar takes up a fight for his fellow students which brings him in direct conflict with the management. As malhar's agitation becomes stronger, he is threatened for his life by the Chief Minister, in return, Malhar challenges to dethrone him from power in 30 days. The story takes many twists and turns and keeps the audience guessing all the time.